Nyan Koi!


Evet arkadaşlar "Yeni iş yapıcam ben de çalışıcam" naralarıyla yeni bir animeye başlamaya karar verdim. Hazır yeni sezon başlamış ne duruyorum değilmi? Tabi başta yalnız yapıcam hihehie diyordum ama sonra yemedi yine ortak bir çalışma ile karşınızdayız ^^ Nyan Koi! Hikayesine gelince:

Junpei Kosaka kedilere alerjiktir ve onları sevmez, ama lise aşkı, Kaede Mizuno, onlara hayrandır. Bir gün, kola kutusunu tekmelerken bir gardiyan kedi heykeline zarar verir. Sonrasında kedilerin söylediklerini anlayabildiğini farkeder. Ama sonuçta ortaya çıkacaktırki eğer kedilerin 100 dileğini gerçekleştirmez ise, kendisi bir kedi haline dönüşecektir.

Güzel bir komedi animesi ve benim hoşuma gitti. En azından başlangıcı güzel yaptı. Bölümleri rmvb ve avi olarak yayınlamayı düşünüyorum böylece isteyen istediği versiyonu indirebilir. Umarım güzel bir çalışma olur ve beğenirsiniz ^^

~Solufain

Ben de atladım projeye tabi ki! Eh bu anime sezonunun yani Sonbahar 2009'un kötü bir sezon olduğunu biliyoruz, ne yalan söyleyelim, "haydi çevirelim" dediğimiz 2-3 anime olacak. Ama içlerinden sıyrılıp "Haydi hemen çevirelim! olmm!!" dediğimiz ilk anime NyanKoi!'ydi. Umarım ilk bölüm kadar eğlenceli devam eder ^^ İyi seyirler efendim ~


~maelstromb

8 yorum:

  1. Güzel bir seri seçmişsin eline sağlık, boyut durumunuda kafaya takmıyorum sanırım bağlantımın sınırsız olması bunda en buyuk etken :D kotalı olanlarıda duşunurseniz sevinirim...

    ve son olarak yeni bolümleri heycanla bekliyorum emeklerinize sağlık bizi anime izlemenin zevkinden mahrum etmediğiniz için teşekkurler ve kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,benim bir şikayetim ve isteğim olacaktı,herşeyden önce teşekkürler bu seriyi çevirdiğiniz için ama çevirilerin font rengi sarı olduğu için pek okunmuyor,mümkünse çevirileri ayrı dosya olarak da verebilirmisiniz.Bir de font rengi siyah olsa tam süper olacak,ayrı altyazı başka bir yerden indirdim ordaki arkadaşta ilk bölümü yapıp bırakmış,sayesinde ilk bölümü seyredebildim.

    YanıtlaSil
  3. Şey teşekkür ederim. Artık mp4 yaptım boyut sebebinden. Fena olmadı görüntü kalitesi diye düşünüyorum pek şikayette gelmedi zaten :D

    Anlamadım alt yazı hiç mi okunmuyor? Sadece uzaktan okunmadığına dair bir şikayet aldım ve o sebepten rengi değiştireceğim yeni bölümleri yaparken (tatilim yeni bitiyor iki gün içinde evime dönüp koyacağım bölümleri)

    YanıtlaSil
  4. Kuraigetsuga nickli arkadaş,her şeyden önce ilgilendiğin için teşekkürler ama sen yakından hazırladığın için fark edememiş olabilirsin ama sarı renkli altyazılar gerçektende çok zor okunuyor uzaktan hiç okunmuyor.Bundan sonraki bölümlerin altyazı rengini değiştireceğim demişsin ama ilk 4 bölümün altyazısını ayrı versende biz de ilk 4 bölümden mahrum kalmasak diyorum.

    YanıtlaSil
  5. http://rapidshare.com/files/322065748/_Hard-Boiled_FS_Nyankoi__05.rar
    linkte bi sorun var anlamayan arkadaşlar için bunu gönderiyorun moderetörün rızası olmadan kusara bakmasın.arkadaşlara kolaylık olsun

    YanıtlaSil
  6. Uyardığın için tekrar teşekkürler ^^ Hallettim o link sorunu. Dalgınlıkla kapamayı unutmuşum kodu o komple kapamış :P

    YanıtlaSil
  7. gerçekden yeni sezonda bekledigim serilerden biriydi acıkcası henüz izlemedim serinin tamamlanmasını bekliyorum o yüzden cevirine yorum yapamicam o yuzden eline saglık kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim :D Tamamlanmasına uğraşıyorum ama zor geliyor bi anda bi sürü yapmak ondan 1-2 haftaya bitecek en geç ^^

    YanıtlaSil